BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 31, 2010

My new hair styles ;)

Ini ler yang dikatekan sbg satu pngajaran...huhu..yesterday aku pegi saloon nak 'Make over' kunun nyer tek lor..hahaha..if i think back pasal hal nie mmang m'lucukan tp pling truk aku very2 disappointed.. :(
Yahh..dgn semangat yg m'bara nak 'make over' my hairstyle so aku pegi la ke salah satu saloon yg bleh tahan jak 'paymos' kt tmpat aku...siap makeup cntek2 aku..hahaha..nak ngorat sapa pon aku x tau..kalo nak tau aku nak buat hair make over nie tak inform my yayang dlu coz ingatkan nak buat surprise balik2 aku plak yg kene surprise dgn cina saloon..uwaaa....
Actually aku mmang la nak buat curly hair style tp curl yang nie tak bkenan kt ati aku..look like nenek2 jak... :(


Naaa..my new hairstyle look like this one...huhh..very da 'ngerusu buk'...

Actually like this one la yg i mau..mcm hillary duff punyer curl hair style..Maybe taukenio tu tak reti language yg aku gune kot...tak ptut jugak sbb terror jugak guna iban language...1st tyme jugak aku g saloon tu b4 tok aku salu g saloon lain..nak tkar angin kununnyer balik2 angin aku plak yang btukar jadi bad mood n very disappointed..


0 comments: